Säännöt

Yhdistyksen huvila muurahaisniemessä

Vuokrausaikasi on arkisin klo 13.00 - seuraavaan päivään klo 12.00.

Viikonloppuisin pe klo 13.00 - su klo 12.00.

Sisään pääsee koodilla. Nouda sisältä peilin vierestä avain porttiin, sama avain käy saunaan, puuvajaan ja huvilan takaoveen.

Palauta avain peilin viereen ennen lähtöäsi.

Lukitse ovi lähtiessäsi painamalla *

Omat lakanat mukaan!!

Huvilaa ei ole tarkoitettu alaikäisten juhlintapaikaksi.

Puuvajan puut on tarkoitettu sauna- ja takkapuiksi, grillikodassa tarvittavat grillihiilet, sytytysneste yms. on oltava itseltä.

Grillikodan avain on huvilassa sisällä.

Kun käytätte kaasugrilliä, myös se on putsattava. Kaasugrillissä olisi hyvä käyttää grillausalustaa.

Löylyvedeksi käytetään sadevettä saunan nurkalla olevista tynnyreistä, jos vettä on. Pesuvedeksi sitä ei ole tarkoitettu.

Huvila on oltava siivottu klo 12 mennessä. Huvila ja muut tilat jätetään sellaiseen kuntoon, että seuraavan vuokralaisen on mukava saapua. Roskat ulkoroskikseen, myös imurointi ja lattianpesu on tehtävä. Välineet löytyvät keittiön ja olohuoneen välisen huoneen siivouskomerosta. Huvilan pihaan ei saa jättää autoja myöhemmin noudettavaksi.

Älkää kaatako lattianpesuvettä eikä tiskausvettä keittiön lavuaariin, vaan viekää ulos.

JOS SIIVOUSTA EI OLE SUORITETTU, VELOITETAAN SIITÄ ERIKSEEN (300 euroa).

Vuokralainen on velvollinen korvaamaan majoituskohteelle tai irtaimistolle aiheuttamansa vahingot ja mahdollisesta korjaamisesta aiheutuneet kulut kokonaisuudessaan. Vahingoista on ilmoitettava huvilan valvojalle.

Toivomme, että paikat pysyvät siisteinä ja kunnossa, jotta vuokraustoimintaa voidaan tulevinakin vuosina harjoittaa.

TOIMIKUNTA