vuokrasopimus

1. Vuokranantaja

Vaasan Kirjatyöntekijäin Yhdistys ry, Pitkäkatu 43, 65100 Vaasa, Y-tunnus 0429161-8

2. Vuokralainen

Oltava vähintään 20-vuotias

Nimi:

Osoite:

Puhelin:

Sähköposti:

3. Vuokrauksen kohde

Osoite: Myrgrundintie, Sundom

Lomakiinteistö

4. Käyttöoikeus ja velvollisuudet

Huvilaa ei ole tarkoitettu alaikäisten juhlintapaikaksi.

Huvila on oltava siivottu klo 12 mennessä. Huvila ja muut tilat jätetään sellaiseen kuntoon, että seuraavan vuokralaisen on mukava saapua. Roskat ulkoroskikseen, myös imurointi ja lattianpesu on tehtävä. Välineet löytyvät keittiön ja olohuoneen välisen huoneen siivouskomerosta. Jos kaasugrilliä käytetään, myös se on putsattava. Huvilan pihaan ei saa jättää autoja myöhemmin noudettavaksi.

Jos siivousta ei ole suoritettu, veloitetaan siitä erikseen. (300,-).

5. Vuokra-aika

Määräaikainen sopimus

Alkamispäivä:                .              .2024  klo 13

Päättymispäivä:             .              .2024  klo 12

6. Varauksen peruuttaminen

Jos peruutus tehdään viimeistään viikkoa ennen -> kuluitta,

jos peruutus myöhemmin -> jäsen 35,- / ei-jäsen 120,-.

7. Vuokra

Huvilan vuokra jäseniltä 70,- / viikonloppu ja ei-jäseniltä 300,- / viikonloppu (pe klo 13 – su klo 12).

Arkena vuokra jäseniltä 35,- / vrk ja ei-jäseniltä 120,- / vrk (klo 13 – klo 12). Lisätunnit 10,- / h.

Juhannuksena erikoishinnat.

8. Vahinkojen korvaukset

Vuokralainen on velvollinen korvaamaan majoituskohteelle tai irtaimistolle aiheuttamansa vahingot ja mahdollisesta korjaamisesta aiheutuneet kulut kokonaisuudessaan. Vahingoista on ilmoitettava huvilan valvojalle.

9. Päiväys ja allekirjoitukset

.                       .2024

_______________________                                                               ____________                  _

Vuokranantajan allekirjoitus                                                                        Vuokralaisen allekirjoitus